Gwarancja

Firma  udziela gwarancji na zakupiony towar zgodnie z zasadami zawartymi w REGULAMINIE.

 

Gwarancja

 

Każdy produkt zakupiony poprzez sklep internetowy i stacjonarny < www.zwegrodzki.pl > jest objęty gwarancją.
 
Jeżeli dany produkt posiada wady funkcjonalne (np. związane z zapięciem) bądź w czasie sprawdzania towaru przy kurierze nie jest on zgodny z opisem, prosimy o: 
1. Kontakt w wybranej formie w celu udzielenia informacji o formie wady 
2. Prosimy o zwrot towaru w ciągu 48h od daty poinformowania sklepu o wadzie towaru, koszt wysyłki zostanie zwrócony 
3. Po otrzymaniu towaru sklep skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia wady 
4. Towar zostanie wymieniony na nowy bądź wada zostanie wyeliminowana w ciągu 7 dni od daty otrzymania zwrotu towaru. 
5. W dniu wysyłki towaru, zostanie również przelany zwrot pieniędzy za przesyłkę wadliwego produktu. 

Pragniemy, aby każdy nasz klient czuł się w pełni usatysfakcjonowany z zakupów dokonanych w sklepie internetowym i stacjonarnym < www.zwegrodzki.pl >, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby maksymalnie wyeliminować wszelkie niedogodność. 

Gwarancja nie obejmuje: 
1. Urazów mechanicznych produktów 
2. Rys na biżuterii, w szczególności na kryształkach, które powstały w trakcie użytkowania produktu 
3. Zniszczeń związanych z nieodpowiednim użytkowaniem produktów (szczegóły w zakładce porady) 

 

Prosimy o wysyłanie reklamowanego towaru na adres magazynu firmy:

 

" Marco Diamanti " Wiesław Zwegrodzki

ul. Rzemieślnicza 35

Hala G, ulica 7, stoisko Z22

95-030 Rzgów

tel.kom. 664 622 442

 

 

 

 

Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.

 

Proszę mieć na uwadze, że warto rozpocząć proces reklamacji od kontaktu tel./e-mail z naszą firmą. Można w ten sposób uniknąć niepotrzebnych kosztów przesyłki i rozwiązać problem w komfortowy sposób.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl